Veelgestelde vragen

Vragen over bestelling en levering

Wat is de levertijd?
De levertijd hangt af van de drukte bij de postbezorging; wat ons betreft, wij versturen het binnen 2 tot 3 dagen. De totale levertijd is ongeveer een week.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 5.90. Voor een bedrag boven de € 70 rekenen wij geen verzendkosten.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Stuur ons eerst een email naar info@grafiekbotaniek.nl dat je het product weer wil retourneren. Verpak vervolgens het product zo zorgvuldig mogelijk zodat het weer ongeschonden bij ons aankomt.
Wanneer kan ik een product retourneren?
Je kunt een product retourneren binnen de bedenktijd van 14 dagen of als het bijvoorbeeld beschadigd is bij de verzending.
Wat kost de retourzending?
De kosten van de retourzending hangt af van de reden waarom er een retourzending plaatsvindt. Als het product beschadigd is door onze nalatigheid zijn de kosten logischer wijs ons; als je gebruik maakt van de bedenktijd dan zijn de kosten voor retourzending voor jou.
Hoe wordt de bestelling verzonden?
We versturen de producten degelijk verpakt in karton en plastic met PostNL.
Hoe volg ik mijn zending?
Je zending kun je volgen met een track and trace code die we je opsturen als we het product hebben verzonden.
Kan ik mijn bestelling naar een postbus versturen?
Wij versturen de bestelling niet naar een postbus.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Als je een product koopt op onze website en het bestelproces hebt doorlopen krijg je automatisch een orderbevestiging op het email adres dat je hebt doorgegeven. Mocht je deze niet zien, kijk dan eens in de spambox. Mocht dit niet het geval zijn stuur ons een mailtje, misschien heb je per ongeluk een verkeerd email adres gebruikt.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Op het moment dat de bestelling is geplaatst is het niet mogelijk deze te annuleren, mits dit binnen een uur na de plaatsing van de bestelling per email wordt gedaan.
Welk bedrag retourneren jullie?
We retourneren het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten, tenzij er sprake is door schade van het product door onze kant.
Een product is beschadigd. Wat kan ik doen?
Als een product beschadigd wordt ontvangen, maak binnen 14 dagen een foto van de beschadiging en stuur deze naar ons naar info@grafiekbotaniek.nl. In overleg kunnen we een onbeschadigd product sturen en eventueel het beschadigde product door u laten retourneren.
Kan ik een product ruilen?
Je kunt een product ruilen maar daarbij worden wel de verzendkosten in rekening gebracht. Ruilen dient te geschieden binnen 14 dagen na aankoop.

Vragen over producten

Wat is de kwaliteit van het papier en de inkt?
Alle giclee prints zijn op hoogwaardig zuurvrij 320 grams papier. Wij maken gebruik van kleurvaste gepigmenteerde inkten.
Maken jullie ook werk in opdracht?
Als je een speciale druk wil laten maken staan we daar zeker open voor; je moet daarbij wel rekening houden dat we een prijs rekenen die hoort bij de tijd die we hiervoor vrij moeten maken, maar je hebt dan ook wat speciaals.
Verkopen jullie ook lijsten?
Wij hebben op dit moment nog geen lijsten in het assortiment.
CATEGORIEËN
FILTER